كلمات ترنيمة ما يحسن في عينيك









1- ما يحسن في عينيك افعل وأنا بين إيديك

يا أب يخاف علي وحنان روحك حوالي

القرار - ولا يمكن هاتتركني ده وعدك بيطمني

يا شاريني بالدم الغالي أتاريني على قلبك غالي

2- إنت اللي يهمك أمري وفي يديك ملئي وغمري

وعدت تكون ويايا كل الأيام يا عزايا

3- ماشي في ظلال الموت فرحان وسامع الصوت

مجداً ومبارك اسمك قلبي مرتاح على شخصك

4- سلامي أنا أعطيكم وروحي يفرح فيكم

حملك ارميه يا بني خفيف وتقيل علي

5- شكراً للرب راعي كنزي ونور عيني

قلبي فرحان بحبيبي عزي سعدي ونصيبي

كلمات الترنيمة بتنسيق مختلف

1- ما يحسن في عينيك أفعل وأنا بين أيديك

يا أب يخاف عليا وحنان روحك حواليا

القرار - ولا يمكن هاتتركني ده وعدك بيطمني

يا شاريني بالدم الغالي أتارينى على قلبك غالي

2- ماشي فى ظلال الموت فرحان وسامع الصوت

مجداً ومبارك أسمك قلبى مرتاح لشخصك

3- سلامي أنا أعطيكم وروحي يشفع فيكم

حملك أرميه يا بني خفيف وتقيل عليا

4- شكراً للرب راعي كنزي ونور عيني

قلبي فرحان بحبيبي عزي وسعدي ونصيبي

كلمات الترنيمة بتنسيق مختلف

1-ما يحسن في عينيك أفعل وأنا بين إيديك
يا آب يخاف علي وحنان روحك حوالي
القرار- لا يمكن ها تتركني ده وعدك بيطمني
يا شاريني بالدم الغالي آتاريني على قلبك غالي
2-أنت اللي يهمك أمري وف يدك ملئي وغمري
وعدت تكون وياي كل الايام يا عزاي
3-شكراً للرب راعي كنزي ونور عيني
قلبي فرحان بحبيبي عزي وسعدي ونصيبي
____________________
*

إرسال تعليق

أحدث أقدم

اخفاء القائمة الجانبية من الموضوع